logo

bbb

Podpora produktu

Co udělat, než zavoláte na technickou podporu Agerit?

Projděte si manuály, zda se řešení problému nenachází v nich:

Nenašli jste odpověď v manuálech? Napište váš problém na helpdesk:

 

Je váš problém akutní? Zavolejte na podporu:

  • Ujistěte se, že máte poslední verzi programu Výroba Online
  • Odešlete zálohu dat na k nám na FPT: ve výronu – Program -> Práce s databází-> Odeslání zálohy dat
  • Stáhněte si Teamviewer z našich stránek: TEAMVIEWER.EXE a spusťte, zobrazené ID si připravte pro nadiktování.
    Návod na Teamviewer: teamviewer.pdf
  • Zavolejte na telefonní číslo: 547 230 500

Máte zájem o placenou zakázkovou úpravu programu?

  • Jak zadat požadavek na zakázkovou úpravu: Formular_uprav.pdf
  • Ceník služeb nad rámec aktualizační a technické podpory a nad rámec rozsahu implementace:  cenik.pdf
Návod:

Ukázky tiskových výstupů v PDF:

Videoukázka práce s programem: